piątek, 30 listopada 2012

Na słodko z kaszy kukurydzianej...

Ostatnio wypatrzyłam przepis na masę kakaową z kaszy jaglanej.
Inspiracją dla mnie był przepis Olgi Smile: http://www.olgasmile.com/krem-czekoladowy-z-kaszy-jaglanej.html. Jako że jaglanej w domu nie było, była kukurydziana postanowiłam spróbować - pomyślałam, najwyżej zjem na kolację kaszkę solo. Jakie było moje ogromne zdziwienie kiedy krem wyszedł - pyszny, aksamitny, nie za słodki.


Składniki:
szklanka kaszy kukurydzianej
2 szklanki mleka
2 banany lub owoce leśne
Dodatkowo - ewentualnie:
cukier
kakao

Zagotować kaszę w 2 szkl. mleka na gęsto na małym ogniu - szybko się gotuje, ostudzić.
2 banany zmiksować blenderem, dodawać po łyżce kaszy i miksować dalej. Dodatki wg uznania.


W wresji dla dzieci - niemowląt - kaszkę gotujemy na mleku modyfikowanym - oczywiście mniej, bo maluch takiej dużej porcji nie zje i dodajemy banana lub owoce leśne - coś co lubi - to co mamy pod ręką i nie uczula naszego szkraba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz