wtorek, 26 września 2017

Chleb gryczany z Mixu Dr.GF

Do sporządzenia ciasta przygotuj tylko:
440 ml wody ▪ 7 g drożdży w proszku bezglutenowych ▪ 3 łyżki oleju kokosowego (lub innego roślinnego)

Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy przez około 5 minut. Wykładamy do foremki lub foremek (ja użyłam dwóch małych keksówek). Jeśli chcemy możemy dodać do chlebów ulubione dodatki- ja jedną część zostawiłam "czystą", górę posypałam pestkami dyni i słonecznika, do drugiej części dodałam posiekane oliwki i pomidory suszone - po 2 łyżki. Wstawiam do piekarnika nagrzanego do 50 st. C by ciasto wyrosło. Po tym czasie piekę 25 minut w 220 st. C i 20 minut w 175 st. C. Po upieczeniu wyjmuje na kratkę, smaruje wierzch chleba masła i zostawiam do ostygnięcia.



Opis producenta:
Proponujemy Państwu wysokiej jakości mieszankę bezglutenową do wypieku CHLEBA GRYCZANEGO. Mieszanka została stworzona z połączenia wysokiej jakości mąk bezglutenowych: kukurydzianej i gryczanej, co gwarantuje jej doskonały smak i przyjemny aromat. Pieczywo Gryczane jest doskonałym uzupełnieniem codziennej diety bezglutenowej,dzięki posiadanym wartościom odżywczym. A zawarty w niej cukier brzozowy zawiera cenne dla zdrowia minerały.
Produkt dietetyczny nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników !!!
Produkt zalecany do stosowania dietetycznego w diecie bezglutenowej.
Składniki: skrobia pszenna bezglutenowa, mąka gryczana (19%), skrobia z tapioki, mąka kukurydziana, skrobia ziemniaczana, substancja słodząca: ksylitol; sól, substancja zagęszczająca: guma ksantanowa; substancja spulchniająca: E500 (ii).
Do sporządzenia ciasta przygotuj tylko:
440 ml wody ▪ 7 g drożdży w proszku bezglutenowych ▪ 3 łyżki oleju kokosowego (lub innego roślinnego) 
Wartość odżywcza

w  100 g
w jednej porcji  30 g
Wartość energetyczna
396,86 KJ
94,69 kcal
119,06 KJ
28,41 kcal
Tłuszcz
2,02 g
0,60 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone
0,16 g
0,05 g
Węglowodany
18,13 g
5,44 g
w tym cukry
0,51 g
0,15 g
Białko
0,67 g
0,20 g
Sól
0,14 g
0,04 g
Masa netto: 500 g
Okres przydatności do spożycia: 12 miesięcy
Certyfikat:  Bezglutenowości produktu
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.

http://www.drgf.com.pl/pl/produkty/mieszanki-bezglutenowe/chleb-gryczany



Moja opinia:

Efekt łał - chleb przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Pyszny, miękki, dobrze się przechowuje. Oceniam go na 6+++++ :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz